Blandad kompott

Idag har det varit distansdag, fast den spenderades i skolan med mina gruppmedlemmar. Nu har vi kommit en bra bit på vägen på vårt temaarbete vilket är riktigt skönt.

När jag sedan gick hem från skolan efter 13-tiden så kom det en bil med regesteringsskylten "NYKTER", det var lite roligt. Lite kul att det är lagligt, men jag tror knappast någon skulle få åka runt med en skylt som det står "ONYKTER" på.

I eftermiddag har jag även förnyat mitt pass så att jag kan åka till Tyskland i slutet av mars! :)
Dock blev jag både missnöjd med bilden och signaturen, haha! Men hur ofta använder man passet liksom, inte ofta för min del iaf :)

Imorgon är sista dagen i skolan, sedan är det praktik i en vecka, fast vi måste kalla den yrkesorienterinng. Det kommer nog bli en rolig vecka tror jag!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0