första dagen på sommarjobbet

Idag var det första dagen på sommarjobbet, äldreboendet Eneberg.
Dagen började med att vi skulle på introduktion i cirka två timmar innan, men det blev bara en timma. Så då hade jag rast i nästan en timme. Som tur skulle André också jobba så jag och han gick en promenad och snackade fotbolls-VM för att fördriva tiden. Haha. :)
Sedan var det bara att bege sig till arbetet vid 11 och slutade vid kl 16. Dagen gick lite segt men jag känner ju inte direkt någon där, men börjar förstå lite hur de dementa på avdelningen beter sig och tänker. Vissa är ju för roliga och ältar samma saker hela tiden! Slår vad om att de inte har en aning om vem jag är imorgon ;)

.Aja, imorgon är det en ny arbetsdag. Jobbar 7.30 - 16 och sen vid 18 är det fotbollsträning! Vart tog mitt sommarlov vägen liksom!? haha. Mina dagar dessa 4 veckor framåt ser hektiska ut. Men jag kommer vara ägare av ungefär 12 000 kronor sen! :D

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0