vi kan kalla det sommarlov

Här är två bilder från gårdagen när jag var ute hos mormor på Vätö! Mer bilder tänkte jag lägga upp inom snar framtid.
Dessutom är det såååå underbart skönt att allt är gjort i skolan nu! Jag har inte något plugg alls kvar. Woho! Men jag kan inte riktigt förstå att det är sommarlov på onsdag, helt galet vad fort detta år har gått! Till hösten börjar jag trean, TREAN liksom.. Det kändes som jag började ettan nyss. Tiden går för galet fort! 
Trean kommer nog bli grymt rolig med UF-företag och allt. Jag har dock inte kommit på någon bra affärsidé men brainstormingen får vänta till hösten, för nu är det i stort sett sommarlov! Fast det är två dagar kvar :)
Imorgon väntas det fotbollsturnering för alla ekonomiare, och SPE08A ska vinna hela skiten! Eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0