update

I am still alive.

Jag har bara inte känt lust för att blogga, har istället varit på äventyr. Om man kan kalla det äventyr? Haha.
Nåja, så har jag och tjejerna varit en vecka i Falkenberg. Hur mysigt som helst!

Tog underbara bilder på solnedgången.
Promenerade på den låååånga stranden. 
Njöt av att vara ledig och det ganska bra vädret.
Cyklade strandpromenaden ett flertal gånger och in till city.
Spelade minigolf.
Åt massa god glass. 
Solade och badade nästan varje dag i det varma i vattnet.
Prövade thai-mat för första gången någonsin.  

Det är bara några exempel! :)

Bilder kommer väl sen någon gång. Jag är inte så bra på att ta mig tid och lägga upp något här jag vet ;)

hejs. /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0