ledigheten är efterlängtad

Just nu är det bara jobb hela dagarna som gäller för mig. Snart jobbat i två veckor, bara två veckor kvar! Sedan börjar mitt sommarlov kan man säga.
Några veckor efter jag slutat jobba blir det Falkenberg med vänner och sedan Uddevalla två veckor med familjen! ååh vad jag längtar! Kommer bli underbart. :)

Midsommar närmar sig dessutom och den ska jag spendera hemma hos Lisa med poolbad osv. :) Härligt härligt!
Nej nu måste jag fixa lite grejer inför imorgon och besluta om jag ska åka till Lisa imorgon kväll eller på fredag. Om ni känner mig så vet ni hur svårt jag har för att välja mellan olika alternativ.. Haha! Fan att jag ska vara våg.

Juste! Mina föräldrar gifte sig i lördags också, bilder på det kommer i helgen eftersom jag fick agera fotograf! :D

Så länge får ni nöja er med den här bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0