ticktackticktack

Ni får visst höra från mig här på bloggen fast jag sa att ni inte skulle få det på en vecka, hehe. Men jag är ju inte så bra att hålla det jag lovar som ni märkt. I alla fall har jag varit dunderförkyld sen i onsdag, och det är inge kul alls! Förtillfället är hostmedicin och nässprej mina bästa vänner. Däremot blir jag bättre och bättre för varje dag, men det verkar gå i snigelfart!.. Nej jag hoppas jag är frisk snart för jag vill spela fotboll! Fast det ska jag göra ändå fast jag är sjuk imorgon.. Visserligen är det kanske inte så bra, men jag vill så gärna ju. Så så mycket spelande kommer det nog inte bli imorgon för min del, för jag vill ju inte ha lunginflammation.

När jag kollade ut precis så är himlen fortfarande ljusblå, det är alltså ljust ute fortfarande. Åh de märks verkligen att sommaren är här. Jag ser fram emot mysiga sommarkvällar när man kan vara ute och njuta av att det nästan aldrig blir riktigt mörkt!
Nej nu måste jag bädda ner mig och krya på mig! Insåg precis att klockan är 00:03, varför går tiden så fort!

Nattinatti

/S

 


Kommentarer
Anna skrev:

hej! den är tyvärr redan såld. Men den är inte alls dyr på nelly.com ! =)

2010-06-05 @ 22:51:35
URL: http://amkd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0