early morning

Och så var det lördag igen. Kl. 6.40 steg jag upp imorse trött, sliten och skitig i håret. När jag vaknade insåg jag att jag inte orkade göra något åt håret så slängde i lite torrschampo som är en suverän produkt! 
Sedan käkade jag en god frukost med färska frallor som är enligt mig de godaste mackorna. 
Lite innan 8 mötte jag upp Alice utanför mig och sedan mötte vi upp Josefin.
Nu undrar nu säker varför jag gör allt det här en tidig Lördagmorgon?
Jo därför vi skulle iväg till Folkets Hus och söka sommarjobb på Flygfyren, chansen är dock ganska minimal att jag får ett känns det som efter de räknade med 600 ansökningar iår. Jag har åtminstone försökt.

Innan vi gick hem tog vi en sväng in på H&M och jag köpte mig ett par nya vita typskor eftersom mina gamla som ser exakt likadana ut är i ett för taskigt skick.

Nu ska jag ta och installera Photoshop CS4 som jag nyss införskaffat. :D

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0