Get a life

Jag vill till fjällen och åka snowboard och skidor nu.. Det vore underbart! Fast jag får vänta några veckor till dess, åh vad jag längtar. Jag kan ju inte direkt skylla på att jag saknar snön eller så, för det vet vi nog alla att det finns gott om här i Norrtälje! :)

Jag borde egentligen plugga istället för att sitta här och tänka på saker jag ska göra istället för att ta tag i saker jag borde göra, men känner att det kan vänta ett tag. Visserligen brukar jag nästan alltid tänka såhär, och så sitter jag där och pluggar i sista sekund. Jag som hade lovat mig själv att bättra mig.

Inte nog med det så lovar jag massa saker hela tiden, men det är alltid något som kommer i vägen.
Ett exempel är att jag sa att jag skulle lägga upp vattenbilderna igår, har jag gjort det? Nej. Förlåt.
Jag ska lägga in dem när jag ätit middag och pluggat lite! Det ska jag banne mig göra.

/S


Kommentarer
Tessan skrev:

äh, så länge man är nöjd med livet! :)

2010-02-02 @ 21:33:23
URL: http://tlundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0