I'm happy

Distansdagar är bäst, åtminstone när man spenderar dem hemma som i dag.
Det bästa är att man får sova hur länge man vill, kände jag behövde det så grymt mycket.

Sedan har jag lyckats sälja väldigt många New Body paket också, vilket är great! Fast några fler kommer jag nog att sälja. Snart närmar sig resan till Tyskland också. Den här våren känns det som det kommer hända en väldans massa saker, vilket inte är dåligt på något sätt. :)

Förresten är jag glad nu för Norton har äntligen fixat buggen i sin uppdatering !! Yey.
För drygt en vecka sedan började Norton nämligen säga att den hittade "trojan horse", alltså trodde datorn att Spotify var virus så den tog hela tiden bort det och det gick inte att installera Spotify. Jag blev såklart jävligt förbannad och trodde att det var fel på min dator. Men som tur var det ju inte det. Ni som känner mig vet ju att jag alltid lyckas trassla till det med datorer, hehe ;)

Nu ska jag sätta fart att göra mina ekonomifrågor på temat!

Ciao

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0