mycket man planerar, men lite man genomför

Den här veckan har bara susat förbi, det är fredag imorgon och sedan loooooov! Satan vad skönt.
Något jag hoppas kunna göra på lovet är att tapetsera om mitt rum, har haft samma tapet sen jag flyttade hit. Sådär drygt 12 år om inte mer (?) .... Har tjatat och tjatat på pappa i flera år, men han har ju aldrig tid. Men nästa vecka har han tagit ledigt så då ska jag nog tvinga honom att se till att hjälpa mig med det :)

Sedan har jag ju en hel del plugg som måste göras klart också som jag tänkt göra på lovet.. Men man vet ju hur det brukar gå när man säger att man ska plugga på lovet, så sitter man där sista dagen och gör allt i panik. Jag lär göra samma sak den här gången med.

Igår hade jag min anställningsintervju och det gick bara bra! Hon som intervjuade mig kände igen mig och frågade hur det var med min mormor och allt (haha), och då släppte nervositeten. Nu får man hoppas på det bästa helt enkelt.

Ikväll har jag tagit mig tid och övningskört i vårt vinterväglag. Var väldigt länge sen jag körde, måste varit i början av december då det var lite halt och så. Lite roligt att köra när det är lite sladdigt och så, testa på nya utmaningar liksom.

Baibai

/S

Kommentarer
Millah skrev:

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-26 @ 01:02:27
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0