Ny design

Som ni ser har jag ändrat om färgerna och designen på bloggen. Nu går det mesta i rosa, hihi.
Rosa är en söt färg som jag blir glad av, och dessutom går vi mot ljusare tider så blått kändes så kallt! :)

Har suttit och pillat på designen hela kvällen, men misslyckades totalt med att göra en meny under headern. Det tog sin tid att återställa sedan om man säger så, det var ganska surt..
Men man lär sig av sina misstag, vilket jag i det här fallet ska se till att göra en backup på min stilmall m.m innan jag trixar med koder hit och dit.

Ni kan förvänta er att det dyker upp lite nya grejer i designväg framöver! Men naturligtvis beror ju det på om jag lyckas den här gången. ;)

Nej nu är det nog bedtime för min del.
Godnatt

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0