Praktiken - check!

Nu är praktiken för denna gång gjorde och jag har lärt mig jättemycket nytt! Det har varit ganska roligt att varit på banken och sett hur att gått till, jag trodde verkligen inte att det fanns så mycket olika avdelningar och att det var så många som jobbade där.

Idag fick jag ett glädjande samtal, om en anställningsintervju. Jag är väldigt nervös inför den kan jag ju medge. Men hoppas det kommer gå finfint!

Jag har inte hunnit fota på länge vilket är lite synd, och i helgen ska det bli snöstorm så det blir nog inget fotande utomhus för den delen heller. Hm, jag ska nog hitta på att fota något i alla fall.

/S


Kommentarer
Jossan - probably the best human being skrev:

Lycka till på intervjun :)

2010-02-23 @ 08:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0