sista dagen i februari

Tjenixen.

Gårdagens kväll spenderades hemma hos Anna, vi gick till flygis och hyrde filmen American Pie - book of love. Rolig film!
Komedier är såå kul att kolla på, någon mer som tycker det?
Sedan kollade vi på Baltic Storm som Anna hade hemma, det var typ en story om hur händelsen till Estonia var.

Idag har jag lämnat tillbaka filmen på flygis, och usch vad blött det är ute! Kan det inte bara bli några minusgrader igen så man slipper denna blaska ute!?
Kollade även på tapeter med pappa, men det verkar inte bli något.. Mamma vill ju helst flytta härifrån så varför lägga ner massa jobb då? Men det har hon ju sagt i flera år..
Jag blir så jävla less när hon säger så. Hur jävla kul är det att ha haft samma fula äckliga tapet i 14 år!!? Dessutom har jag förstört den med flit på vissa ställen för att de ska tapetsera om någon gång, men det verkade inte hjälpa.. Jag är inte så smart, nej.

Imorgon ska i alla fall Erika komma hit! :) Vi ska gå ner på stan och fika, och spela Wii. Hon ville nämligen ha revansch sen sist. Tror ni hon lyckas? Jag är lite ringrostig för jag har inte spelat på ett antal veckor, så hon har nog en chans ;)

Hm, jag måste köpa ett nytt och större minneskort till kameran innan jag ska till Tyskland. Det är så mycket jag vill ha just nu, men pengar är det desto mindre med.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0