Upp och iväg

Jag har varit ganska dålig i helgen på att blogga.. Men jag har ändå inte något att berätta om helgen, det enda jag gjorde var att slappa, slappa och åter igen slappa! :)

Nej nu ska jag och syster iväg till Kvisthamrabacken och åka snowboard och skidor för andra gången i år! :)
Jag har dock sjukt mycket träningsvärk, men vi får väl se hur det går. Men det ska nog gå alldeles utmärkt tror jag. Lär ju bli ganska många åk eftersom backen är så kort, haha. När man var liten tyckte man att den var både lång och brant, förstår inte hur man åkade i den så ofta som jag gjorde då. Det var verkligen varje helg och varje kväll då nästan. Det var på den tiden man inte hade så mycket plugg och kunde välja sin fritid själv. Nu består den mest av plugg och att man bara vill sova när man kommer hem. 

Nu ska jag ut och ha kul och inte göra några vurpor! :)  

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0