Blah Blah Blah

Gårdagens kväll spenderades framför tv'n med Melodifestivalen, godis och popcorn. Jag var heeelt slut efter gårdagens tidiga uppstigning. Jag som skulle träffat Anna ju, men det blev det ju inget av för jag var alldeles för trött! :( 
Förresten kan jag ju delge vilken låt jag tyckte bäst om igår på melodifestivalen och det var Eric Saades låt Manboy, den gillar jag starkt! :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Just nu känner jag mig duktig för idag har jag varit ute och åkt skidor hela 5 km!
Men när man säger 5 km känns det inte så långt, men när man säger en halv miiiiil då känns det desto längre. Snacka om att jag kommer ha träningsvärk imorgon när jag har träningsvärk idag för jag har spelat baseball på Wii två dagar i streck ;)



Nejnej, jag är inte alls otränad va? haha. Fast när man har träningsvärk vet man i alla fall att det har tagit något så jag är väl på god väg att få en lite mer tränad kropp.

Den här söndagen känner heller inte som andra söndagar. Det är ingen söndagsångest eftersom man behöver inte gå upp så jättetidigt imorgon och så är det ingen skola. Skönt.
Däremot är jag lite nervös inför praktiken som börjar i morgon, men samtidigt kommer det nog bli roligt!

Nu sitter jag och funderar på om jag ska gå och slinga håret eller inte.. Har skjutit upp det drygt tre veckor så kanske dags att ta tag i saken nu!
Mitt hår känns ungefär just nu bara "bläääää" och har en ganska tråkig färg. Jag vill ha tillbaka färgen jag hade i somras!
Det behövs livas upp lite! Så jag får ta tag i saken efter middagen helt enkelt :)

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0