Första och sista inlägget. Men bara för idag.

Hej bloggen, detta blir mitt första inlägg.
Josefin och jag skapade en blogg åt mig i skolan idag, ni som känner mig vet att jag har världens beslutsångest så det har tagit ett tag att fundera ut något rimligt namn. Så nu fick det bli "essandra". Man kan tänka att det står Sandra, alltså att ess uttalas S. Hehe.

Aja, hela kvällen har gått åt till att grotta ner sig i alla koder och få till en design som får duga så länge!
Nu har jag ångest över att jag lovade mig själv att gå och lägga mig tidigt, men det verkar inte bli så.. Varför slutar det alltid så?
Jag måste helt enkelt försöka bättra mig.. Men så säger jag varje gång.

/S


Kommentarer
A skrev:

Ett godkänt första inlägg kan jag säga

2010-01-28 @ 04:16:50
Karin skrev:

kul :D btw, asfin design!

2010-01-29 @ 15:59:26
URL: http://kaarinz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0