Födelsedagsfirande

Hann inte blogga igår, så tänkte berätta lite om gårdagen och slänga in lite bilder! :)

Började med skola som vanligt, och så skönt med en timmes sovmorgon på fredagar! Det behövs verkligen.
Senare mot kvällen åkte jag och hela min familj hem till Erikas familj för hon har fyllt år,
hon blev 18 år i onsdags! Så ett Stort grattis i efterskott tillhenne (fast jag redan har grattat henne flera gånger, men man fyller ju bara 18 år en gång)! :)
Det blev presentöppning, tårta och massa andra trevligheter!

Här får ni några bilder från kvällen:



Erika har öppnat presenterna hon fick av oss! :)
_________________________________________________________



Erika fick en bild på mig och henne när vi var små, hehe.
_________________________________________________________

   
    
 

Här var lite fler bilder, om ni trycker på dem så ser ni dem större! :)

/S

Kommentarer
erika skrev:

haha men sandra,usch vilka bilder:P haha hoppas du inte har så många besökare;) haha

2010-01-31 @ 14:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0