beslutsångest, som vanligt.

Igår var jag på Vätö hela dagen, och det var ju inte liiite snö där inte! Underbart att se så mycket snö på en gång. :)
Tog lite biler på mormors katt Måns som jag tänkte lägga in sen ikväll, eftersom jag inte sitter vid min dator förtillfället.

Imorgon blir det Kungsberget med pappa och Sofie! Woho. Såklart har jag beslutsångest om jag ska åka skidor eller snowboard. Skidor var exakt ett år sedan jag åkte, faktiskt v.9 uppe i Sälen förra året. Men snowboard var det bara några veckor sedan. Hmm. Åååh, vad jag jämt ska ha svårt att bestämma mig. Ibland hatar jag att vara född i stjärntecknet våg.
Får ta med både och helt enkelt!

Aja, egentligen borde jag göra något vettigt istället för att sitta här när jag vet att en stor hög med plugg som väntar..

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0