keep on walking

Nu var det några dagar sedan jag skrev något här. Jag kan börja med att säga att Kungsberget var alldeles underbart. Jag hade sol och blå himmel hela dagen, kan det bli bättre? Mitt humör är på topp när solen skiner.
Bilder kommer när jag fått dem från systers kamera.

Idag tog jag tag i plugghögen.. Vad var det jag sa, jag skulle ju sitta med allt sista dagen. Det är självklart mitt eget fel, jag har ingen ork att göra tänka på skolan när det är lov. För är det lov, ska det vara lov. Right?
Har i alla fall fått en mindre sak ur världen när det gäller skolan. Kompendiet i inför körkortet, check!
Sedan tänkte jag ge mig in på den där förbannade religonen som jag bara har lust att slita sönder, fast jag gav upp. Åh vad jag hatar religon.
Jag har alldeles för mycket att göra till imorgon egentligen, men det gör nog inget om det får ligga och vänta i några dagar till. Varför ska jag behöva göra saker i tid när ingen annan gör det är en tanke som slår mig ofta.  
Hur har jag blivit såhär? Förut var jag den lilla duktiga tjejen som lämnade in allt i tid och gjorde det som var till dagen därpå.

Det är bara att vara lugn, allt fixar sig till slut.

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0