finally

Den senaste tiden har jag verkligen inte haft tid att blogg, sorgligt men sant!
Däremot har jag hur mycket bilder som helst som jag skulle kunna slänga upp här, men tror inte jag riktigt har tid till det tyvärr.. Allt plugg tar kol på mig men jag måste beta av allt någon gång så bäst att sätta fart.

Som ni kanske inte vet så var klassen från Tyskland här förra veckan, de kom förra söndagen och åkte hem igår morse kl. 05.30.. Seegt att gå upp då! Men så jääääävla skönt att de åkt hem nu.. De var ju inte sådär jättesociala om man säger så och de enda de ville göra var att sova. Dessutom äter de inte mat knappt, de enda min tysk åt var en macka till frukost och ett glas juice. Sen vette sjutton om hon fick i sig något mer på hela dagen?.. Inte nog med det så missbrukar de kolsyrat vatten, haha. Det är det som de lever på! Helt sjukt. Mackor och kolsyrat vatten - deras liv! Middag är heller inte något de äter.. Kanske därför de är så hiiimla trötta på kvällarna och vill sova så fort de kommer hem?.. Ibland blir man bara så arg på sånna personer. 
Men det var bara att ta hänsyn till deras konstiga livsstil..
Nu fick nu säkert en väldigt negativ syn på dem, men vad sjutton.. Det var ju precis såhär det var!

Jag ska lägga upp bilder när jag gjort den här förbannade religionen... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0