my world

Nu har jag inte bloggat på ett bra tag, det har hänt en massa roliga saker så att jag bara inte haft tid!
Kan nämna några..

Alexandra har hunnit blivit 18 år, STORT GRATTIS TILL HENNE! :) <3

Jag har fått sommarjobb (överlycklig!!!), och bestämt mig att pengarna jag tjänar ihop då, ska jag spara till en ny kamera om jag inte önskar mig en till 18-års present vill säga. Jaja, nu tycker ni att jag inte behöver någon ny kamera, men det är jag som är användaren och jag har tröttnat lite på min :). Hehe.

Jag har haft seriepremiär i fotbollen i helgen mot Upplands Ekeby, som inte gick hela vägen. Förlust med 4-0, men 0-0 i halvtid. För mig gick det även uselt, tror inte jag gjorde en enda bra sak på planen förutom att jag hade en målchans, och såklart sumpade jag den med vänstern. Alla har dåliga dagar ibland, that's it.  
Istället för att deppa är det bara att ladda om till nästa match!

Nationellt prov i engelska - uppsats. Jag tror för första gången i mitt liv att uppsatsen gick någorlunda bra! Man skulle skriva en jobbansökan på engelska, vilket vi har gjort när jag läste affärsengelska en period och även övat innan. Så jag var väl förberedd! Engelska är verkligen det ämnet jag hatar mest, och det beror på att jag inte är särskilt bra på det och haft svårt för det sen jag varit liten. Men jag är nog inte den enda i samma sits.

Shoppat i Stockholm gjorde jag igår när vi var lediga. Tänkte slänga in bilder på det jag köpte senare! Blev en hel del grejer ;)

Övningskört - som gick fina fisken! Visserligen fyller jag inte 18 förrän mindre om ett halvår, men då ska jag fan i mig ta körkort på direkten som en viss person gjorde idag! ;)

Nämligen...

Alexandra har tagit körkort idag!!!!!!! ÄNNU ETT GRATTIS TILL HENNE! :D
Körkort efter 5 dagar efter sin 18-årsdag, hur bra är inte det!? Helt suveränt ju :)

Avslutar inlägget med en bild på Alexandra och ett: GRATTIS ALEXANDRA! Eftersom jag inte lade in något grattis till henne på hennes födelsedag. :)




/S


Kommentarer
simone skrev:

Skål! ;D

2010-05-04 @ 17:42:15
URL: http://fattybom.se
* Em skrev:

Sv; hej hej! Allt bra med dig idag? Skiner solen hos dig med? :)

2010-05-05 @ 12:17:41
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0