varför ska tiden gå så snabbt när man behöver den som mest?

Skolarbete på skolarbete på skolarbete. Så ser mitt liv ut just nu känns det som.
Jag har så himla mycket att göra att jag snart drunknar i allt plugg.
Ååh, det är så äckligt mycket jag måste lämna in i morgon men jag har bara gjort hälften. Tur att det är helg snart så jag kan göra klart det då. Dessutom är det nationella prov Engelska B imorgon också, gör dagen till en ännu sämre dag! :(
Om jag ändå kunde vara duktig på engelska så skulle jag inte behöva oroa mig över att jag inte kommer förstå ett ord på pappret. Skönt att jag inte behöver läsa engelska något mer på gymnasiet iaf, så det är bara att stå ut en månad till sen så :) 

Nej nu måste jag skriva mitt referat som jag skjutit upp i två månader drygt, hur duktig är inte jag? Gör det sådär i sista sekunden. Hitills har jag skrivit 638 och det är ungefär 1 A4-sida, behöver ungefär en halv sida till. 
Men istället för att skriva referatet förut idag så gjorde jag headern, jag är sååå duktig på att planera. Not. 
Det roliga före det mindre roliga, haha. 

Panikpanikpanik. Om jag ändå kunde stanna tiden ibland. 

Just det, imorgon ska jag slänga upp bilder på det jag köpte i måndags i Stockholm! Ja jag vet, jag är seg.. Men bättre sent än aldrig. :)

/S 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0